ولی بهتره من این مود رو تموم کنم و خودم رو ببخشم.بخشیدن خودم سخته ولی باید انجامش بدم

باید اینقدر به خودم سخت نگیرم

 من هر دفعه سعی میکنم که حالم رو خوب نگه دارم و به چیزی اهمیت ندم ولی دوباره بعد از چند وقت همه چیز برمیگرده به حالت مزخرف قبلش

ایندفعه ولی باید مراقب باشم..مراقب باشم که چیزی خراب نشه..مراقب باشم که همه چیز خوب پیش بره

به خودم سخت نگیرم

به درسام برسم

خودمو عذاب ندم

اینقدر از خودم متنفر نباشم

درسته که شاید دیگران رو از خودم میرنجونم ولی باید روی خودم کار کنم..و اگر بخوام میتونم نه؟

مسلما این کسی که دیروز بوده هم من بوده..الان هم منم و فردا هم قراره خودم باشم

واقعا میخوام از امشب همه چیزو درست کنم

مطمئنا انتظار ندارم که امشب یه جادویی چیزی بشه..

فقط میخوام تصمیم بگیرم که حداقل کمتر خودمو گیر این فضا بندازم و از عمد زندانی کنم به خاطر هیچ و پوچ و کسایی که اهمیتی بهم نمیدن(یا شایدم میدن؟)

ولی از تغییر دادن این قالب همه چیزو درست میکنم..

دیگه نمیخوام این رنگ مشکی رو ریختش ببینم