دیروز تا جایی که تونستم خوندم..و خوب بود..ولی هنوز حس میکنم میتونم بیشتر بخونم و دارم کم کاری میکنم.

و اینکه حس میکنم هر چی میخونم یادم نمیمونه..و این خیلی بده..دو دقیقه بعد یادم نمیاد اصلا همچین نکته ای من خوندم.شاید اصلا حافظم مشکل پیدا کرده:/نمیدونم.

ولی مامانم میگه عادیه و باید تکرار کنی..واقعا نمیدونم و میترسم سر جلسه امتحان هیچی یادم نیاد.

تمرکز کردن هم یکم برام سخت شده..همش آهنگا توی سرم پخش میشن و یا با دیدن یه کلمه یاد یه موضوع میفتم و میرم توی خیالاتم و بعد از پنج دقیقه وقت تلف کردن یادم میاد که من داشتم درس میخوندم.

فقط میتونم امید داشته باشم که این خوندن ها به جایی برسه و امتحانات رو به خوبی بگذرونم

نمیدونم چرا توی گروه های درسی وقتی جلسه آخر میشه با معلمامون همه میان و تشکر میکنن ولی من حتی اگر از اون معلم خوشم میومد هم نمیتونم تشکر کنم..انگار که طلسم شده باشم یا چیز بدی بدونم این کارو..واقعا چطوریه؟؟