خوب..قراره تا یک ساعت و نیم دیگه سر جلسه امتحان باشم..دارم از استرس میمیرم و حس میکنم هیچی بلد نیستم با اینکه دیروز یه عالمه خوندم و حتی نمونه سوال هم حل کردم و همشون رو بلد بودم

واقعا امیدوارم نمره خوبی بیارم.

برام دعا کنید:')♡

____________

الان از امتحان برگشتم..پنج دقیقه هم از برگشتنم نمیگذره

معلممون از بس عقده ای بود امتحانو شدیدا سخت داد بود..و من بیشتر سوالات رو مطمئن نبودم و نیم نمره هم مطمئنم ازم کم میشه.

و این یعنی فاجعه..خیلی بد دادمش..خیلی از سوالها رو بلد نبودم و شانسی نوشتم.

منی که اینقدر خونده بودم..این امتحانمو شدیدا گند زدم حالا ریاضی رو که دوشنبه دارم و هیچی ازش نخوندم و میدونم وقت کم میارم قراره سر امتحانش چیکار کنم؟

وقتی سوالا رو دیدم نزدیک بود گریم بگیره!

الان شدیدا خستم و ناامید..دلم میخواد فقط بگیرم بخوابم و به امتحان مزخرف ریاضیم فکر نکنم..ولی باید شروع کنم به خوندن

از این امتحانات و آموزش پرورش متنفرم..هیچ وقت نمیبخشمشون..این معلم عقده ای ادبیاتمون هم نمیبخشم

یه بغضی تو گلوم جمع شده..خسته شدم واقعا

سر همین امتحان اول کم آوردم