تا الان فقط ۴ فصل نصفه نیمه از اون ۸ فصل کوفتی مرور کردم و حس میکنم هیچی بلد نیستم‌..به اون نمونه سوالا که نگاه میکنم انگار که اصلا تو عمرم همچین عددهایی ندیدم

و الان..سردرد دارم و از نظر روحی توی مزخرف ترین شکل ممکنم و دوبار جلوی مامانم گریه کردم(حدود چهار سال بود به خاطر چیزی جز درد جلوش گریه نکرده بودم)

و این مزخرف ترین و لعنتی ترین چیز ممکن توی دنیاست و الان یه بغض کوفتی توی گلومه‌‌

واقعا نمیدونم باید چیکار کنم..کل دیروز رو تمام و کمال و خیلی خوب اون دو فصل اخر رو که نخونده بودم رو خوندم..ولی الان که دارم بقیه فصلا رو مرور میکنم و نمونه سوالها رو از اون ۶ فصل دیگه‌..اوه شت!اینا رو من حتی به گوشمم نخورده‌‌

از هر چی مدرسه و امتحان و هر چیز دیگه ای متنفرم و فقط دلم میخواد برم و بخوابم

دیگه واقعا نمیتونم تحمل کنم

از این متنفرم که نهمیم..کاشکی فقط یکم درک میشدم که بابا لنتی من اینا رو نمیفهمم

فقط میخوام فردا نرسه و پامو توی اون مدرسه نزارم
..