بالاخره اردیبهشت هم تموم شد و به خرداد رسیدیم:)

ولی واقعا خرداد خیلی قشنگه..همیشه برام خرداد و بهار خاص میمونن..

آسمون آبی قشنگ و گل هایی که همه جا شکوفه دادن و بوی عطر بهاری ای که میاد~

مطمئنم بهار قشنگ ترین فصلیه که میتونه وجود داشته باشه

این ماه..خوب بود، بد نبود.با شروع شدن اردیبهشت یکم دوباره به مودهای همیشگی و اعصاب خورد کنم برگشته بودم ولی خوب بالاخره تونستم درستشون کنم و ازشون بیرون بیام بالاخره

اتفاقات عجیب غریبی هم توی اردیبهشت افتاد..و یکم اوایل این ماه غم انگیز بود و داشتم هی دست و پا میزدم..ولی بالاخره درست شد همه چیز و خوب، خوشحالم

با اینکه یک سری چیزها رو توی این ماه از دست دادم بازم خوشحالم در عین غمگینی..پارادوکس عجیبیه.غمگین در عین خوشحالی(:

این چند وقته زیاد به پارسال همین موقع فکر کردم..پارسال اردیبهشت ماه رمضون بود..و من داشتم کل اون ماه رو با سمی ترین آدم های زندگیم میگذروندم و باید اعتراف کنم خوشحالم که دیگه اونا در کنارم نیستن.با اینکه نسبتا الان تنها هستم و جز با دو سه نفر ارتباط صمیمانه ای ندارم ولی بهش راضی و قانعم(:

و من، توی این یه سال من خیلی تغییر کردم.اونقدر که حتی فکرشو نمیتونم بکنم و هنوز هم این تغییرات ادامه دارن..
این تغییرات هم توی من بودن هم اطرافم!
انگار که وارد یه مرحله از زندگیم شدم که گذاشتنش روی دور تند و بهش درصدای بیشتری از اتفاقات اضافه کردن..امیدوارم این تغییرات بیش از اندازه و یکم عجیب عادی باشن:/

بقیه اردیبهشت هم که همش به درس خوندن و درس خوندن گذشت..چقدر دلم برای یه تفریح حسابی یا با آرامش وقت تلف کردن تنگ شده:")الان هم وقت تلف میکنم ولی با استرس(چقدر ناله میکنم:/)

میخوام پست هر ماه رو که میذارم آهنگی هم که توی این ماه بیشتر از همه گوش دادم رو بزارم:)
این ماه آهنگ our summer بود که بیشتر از همه گوشش دادم^^آهنگ قشنگیه و هم ملایمه هم ریتمش شاده..واقعا دوسش داشتنیه(: