به مرحله ای از امتحانات رسیدم که دیگه دلم نمیخواد درس بخونم

همیشه همینطوریم..وقتی به اخر امتحانات میرسم دیگه حالم از هر چی درسه بهم میخوره و ده دقیقه که میشینم پای درس مثل فنر دوباره از جام پا میشم و وقت تلف میکنم

سر همین امتحان چهارشنبه رو خوب نخوندم و چندتا چیزو اشتباه نوشتم..

با اینکه میدونم بعد فردا پدرم درمیاد تا این درسای زبان رو بخونم(زبانم به شدت ضعیفه)بازم فقط وقت تلف میکنم الکی'-'

مامانمم هی بهم گیر میده چرا نمیخونی و جوابشو میدم و دعوامون میشه..

کی بشه پست بزارم آخرین امتحانمو دادم؟

گاد من خیلی خستمههههه

من باید درس بخونم ولی دارم توی وبلاگا میچرخم و وقت تلف میکنم..دلم میخواد سرمو از این همه وقت تلف کردن بزنم توی دیوار ولی سرم درد میگیره و همچنین من درس نمیخونم با این کار

ولی یه آهنگ جدید از یکی از وبلاگا پیدا کردم و دیوونش شدم..چرا اینقدر این آهنگ لعنتی قشنگه؟:')باید یه بار پست بزارم ازتون بخوام آهنگ های قشگتون رو بهم بدین که همه آهنگ های قشنگ رو گوش داده باشم و گوش نداده از این دنیا نرم~